Retur & ombytning
Ombytning
Vi tilbyder gratis ombytning. Du kan både vælge imellem at ombytte til en anden størrelse, men også til hvilke som helst andre produkter. Ved ombytning er returperioden 30 dage.
Du kan oprette din ombytning via vores returportal: Opret ombytning
*Vi dækker omkostninger for en enkelt ombytning pr. ordre.
Tilgodebevis
Vi tilbyder gratis returforsendelse ved valg af refundering til tilgodebevis. Denne valgmulighed får du i returportalen, hvor du kan vælge 'gavekort'. Ved refundering til tilgodebevis er returperioden 30 dage. Vælg returnering med fremsendelse af tilgodebevis.
Returneringer
Alle ordrer er underlagt vores standard returpolitik på 14 dage. Returperioden løber fra den dag, du modtager din ordre.
Vi accepterer kun din returnering, hvis følgende betingelser er opfyldt:
- De returnerede varer fremstår som nye
- 14-dages returperioden er ikke udløbet
- De returnerede varer er korrekt emballeret
- Varerne har ikke været udsat for parfume, makeup eller røg
- Hængemærker og etiketter er ikke fjernet eller beskadiget
En returnering skal oprettes via vores returportal inden de 14 dage er udløbet.
ofte stillede spørgsmål
- Opret din returnering via vores returportal: ATTODE Returportal.
- Indpak den eller de pågældende varer i emballagen, de blev leveret i.
- Print selv eller få din pakkeshop til at printe dit modtagne returlabel.
- Påsæt dit returlabel på din returpakke.
- Pakken skal nu indleveres i din GLS pakkeshop.
Din ombytning vil blive afsendt, når vi har håndteret din returpakke. Dette sker indenfor 1-3 hverdage efter returpakken er indleveret. Du modtager en bekræftelsesmail, så snart din ombytning er blevet pakket og videresendt med den valgte leveringspartner.
Vi behandler returneringer hurtigt, men der kan gå op til 7-10 dage fra en returpakke ankommer til os til den bliver behandlet. Bemærk, at der kan forekomme forlængede behandlingstider i forbindelse med helligdage.
Hvis en ombytning/returnering ikke er behandlet inden for 14 dage efter ankomsten til vores adresse, skal dette meddeles til os på info@attode.dk.
Ved returnering af en ordre, du tidligere har haft ombyttet, skal du blot benytte det samme ordrenummer.
Det er desværre ikke muligt at sende to ordrer retur samlet, da vores system ikke understøtter denne funktion, og du vil derfor kun modtage pengene retur for den ene ordre. Hvis du ønsker at spare en returfragt, tilbyder vi fx. ombytning til en anden vare eller retur til tilgodebevis.
For at vi kan hjælpe dig hurtigst muligt, bedes du gøre følgende:
1. Send en e-mail til info@attode.com
2. Vedhæft billeder af reklamationen, så vi kan vurdere sagen.
3. Beskriv kort problemet og oplys dit ordrenummer.
Når vi har modtaget din henvendelse, vender vi hurtigst muligt tilbage med information om det videre forløb.